One Sweet Day - Mariah Carey/Boyz II Men

云涛:

One sweet day-Mariah Carey
甜蜜一日

【Mariah Carey/Boyz ll Men】

Sorry I never told you
抱歉,我从未告诉过你

All I wanted to say
我所想说的

And now it's too late to hold you
但现在想留住你为时已晚

Because you've flown away,so far away
因为你已经远远的飞走

Never had I imagined
我从不曾想过

Living without Ur smile
生活中没有了你的笑容

Feeling' & knowin' you hear me
感到并知道你听得见我的话语

It keeps me alive,alive
这使我充满生气

And I know U're shining down on me from heaven
我知道你在天堂照耀着我

Like so many friends we've lost along the way
就象我们那些已逝去的朋友们

And I know eventually we'll be together
现在我知道我们最终会在一起

(Together)One sweet day
在那甜蜜的一日相聚

Eventualy I'll see U in heaven
总有一天我们会在天堂相遇

Darlin' I never showed U
亲爱的,我从未向你表示

Assumed U'd always be there
假装你仍旧在那儿

(And I)I take Ur presence 4 granted
我把你的存在当作理所当然

But I always cared (I always cared)
但我一直都很在乎

And I missed the love we shared
我怀念我们共同拥有的爱

Although the sun will never shine the same
虽然太阳底下日日新

I'll always look 2 a brighter day
但我仍然向往更明朗的日子

Yeah Yeah !Lord I know when I lay me down 2 sleep上帝啊,我知道当我躺下长眠不醒时

You will always listen as I pray
你将仍然如从前我祈祷时一样倾听我的话

评论
热度 ( 16 )
  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据

© 玛莎音乐之友 | Powered by LOFTER