By the Rivers Dark - Leonard Cohen

明镜止水:

🔺《黑暗的河流》

最后的猎人 插曲,特别嗓音,无限好听。
歌词:
By the rivers dark I wandered on

  在那黑暗的河流旁 我不断徘徊

  I lived my life in Babylon

  我在巴比伦度过我的生命

  And I did forget my holy song

  我遗失了我的神圣之歌

  And I had no strength in Babylon

  而我在巴比伦软弱无力

  By the rivers dark where I could not see

  在那黑暗的河流旁 我无法看见

  Who was waiting there who was hunting me

  是谁在那里等候着 是谁猎捕着我…………🍃🍃

评论
热度 ( 23 )

© 玛莎音乐之友 | Powered by LOFTER